hezkuntza

Adimena zer ote den pentsatzeko garaian gaude. Gure gizarteek eta hezkuntza sistemek adimen artifizial sortzaile baten antzera funtzionatzeko entrenatzen gaituztela iruditzen zait.
Irakurri gehiago
Erakunde askotan, teknologiari loturiko erabakiak erosotasunagatik hartzen dira, erabaki zuhurrak, arazorik emango ez dutenak.
Irakurri gehiago
Sormen Glab-aren mundu-ikuskera da pantailak hegemonikoak izango diren etorkizun baterako ikasleak prestatzea.
Irakurri gehiago
Aurtengo moodle topaketan gai anitz izango dira, hezkuntza prozesutan digitalizazioak zabalki eta moodle tresna bereziki duen eraginaren inguruan: Azpiegiturak, lidergoa eta gobernantza, tresnak, gaitasunak.... eta noski, horiek guztiak zeharkatuta eztabaida mamitsuak izateko aukera ederra!
Irakurri gehiago
Baina Kit-ak barik, proiektu itxiak barik... zer gertatuko litzateke ikasleei teknologiak ikasteko giroa eskainiko bagenie?
Irakurri gehiago
Eremu digitalari lotuta nik argi dut baliabide digital libreak direla ikasleak mundu digitala ulerrarazteko eta eraldatzeko tresnak eskaintzen dituztenak. Ez dut hain argi zelan txertatu hezkuntzaren munduan.
Irakurri gehiago
Teknologiarekin eta hezkuntzarekin lotutako alderdiak lantzen dituen urteroko topaketa
Irakurri gehiago
zelan gainditu inertzia, zelan landu hezkuntzarako digitalizazio hobeago bat?
Irakurri gehiago
Hezkuntzaren digitalizazioaz hitz egiterakoan kaleko pertsonok bi gauza ezberdin ulertu ohi ditugu: alde batetik, enpresen digitalizazioaren antzeko prozesu bat, non pertsonen eta informazioaren arteko harreman prozesuak digitalizatuko dituen sistemak garatuko diren eraginkortasuna bilatze bidean. Bestetik, ikasleen konpetentzia digitalak garatuko direla ulertzen dugu.
Irakurri gehiago
Koadernoak, arkatzak… ikasleentzako tresnak dira. Ordenagailuak ordea ez dira berdin ulertzen. Sarrera hau @argia@mastodon.eus publikatutako zutabea partekatzea da.
Irakurri gehiago