Scratch tutorial berria // eragileak ezagutzen

Tutorial berria egin dugu, eragileak ezagutzeko. Matematika eragiketen emaitzak egiten ditugun programetan baldintzan jartzeko balio dute besteak beste.

 

12 // Scratch // Kontrola// mugimendua// soinua eta sentsorea

Kontrola eta mugimenduak erabiliz oztopoak saihesteko jolas bat egin dezakegu.

11 // Scratch // sentsoreak// aldagai zerrenda// eragileak, itxura eta kontrola

Galdera eta erantzunen jolas bat aldagaien bidez egingo dugu. Horretarako inportantea da erabiltzea aldagai zerreda sortzea.

10 // Scratch // Eragileak// sentsoreak// kontrola eta itxura

Biderketak egiteko, eta emaitza esateko eragileak erabiliko ditugu.

9 // Scratch // Mugimendua// kontrola, itxura eta atzeko oihalak

Atzeko ohial batetik bestera ibiltzeko mugimendua, kontrola eta itxura erabiliko ditugu.

8 // Scratch // Aldagaiak// eragileak

Eragiketak egiteko aldagaiak eta eragileak erabiliko ditugu. 

7 // Scratch // nire blokeak

Programazioa egin daiteke “nire blokeak” erabiltzen. Kontrola, itxura, mugimendua eta abar “nire bloke” batean sar daitezke.

6 // Scratch // kodea // eragileak

Bideo honetan, itxura, soinua eta kontrolen bidez elkarrizketak egingo ditugu.

5 // Scratch // Kodea // gertaerak eta kontrola

Gertaerak ditugun pertsonai edo objektuetan erreakzioak sortzeko balio dute.
Kontrolak erreakzio horiek kontrolatzeko balio dute: zenbat segundotan, zenbat alditan, etengabe, baldintzatuta ote dauden,…

4 // Scratch // Kodea // mugimendua, itxura eta soinua

Mugimendu, itxura eta soinua blokeak zertarako balio duten ikusiko dugu bideo honetan

3 // Scratch // Soinua editatzen

Pertsonaiak izan dezaketen soinua zelan editatu ikusiko dugu bideo honetan.

Erantzun bat utzi

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude