Scratch tutorial berria // eragileak ezagutzen

Tutorial berria egin dugu, eragileak ezagutzeko. Matematika eragiketen emaitzak egiten ditugun programetan baldintzan jartzeko balio dute besteak beste.
12 // Scratch // Kontrola// mugimendua// soinua eta sentsorea
Kontrola eta mugimenduak erabiliz oztopoak saihesteko jolas bat egin dezakegu.
11 // Scratch // sentsoreak// aldagai zerrenda// eragileak, itxura eta kontrola
Galdera eta erantzunen jolas bat aldagaien bidez egingo dugu. Horretarako inportantea da erabiltzea aldagai zerreda sortzea.
10 // Scratch // Eragileak// sentsoreak// kontrola eta itxura
Biderketak egiteko, eta emaitza esateko eragileak erabiliko ditugu.
9 // Scratch // Mugimendua// kontrola, itxura eta atzeko oihalak
Atzeko ohial batetik bestera ibiltzeko mugimendua, kontrola eta itxura erabiliko ditugu.
8 // Scratch // Aldagaiak// eragileak
Eragiketak egiteko aldagaiak eta eragileak erabiliko ditugu.
7 // Scratch // nire blokeak
Programazioa egin daiteke “nire blokeak” erabiltzen. Kontrola, itxura, mugimendua eta abar “nire bloke” batean sar daitezke.
6 // Scratch // kodea // eragileak
Bideo honetan, itxura, soinua eta kontrolen bidez elkarrizketak egingo ditugu.
5 // Scratch // Kodea // gertaerak eta kontrola
Gertaerak ditugun pertsonai edo objektuetan erreakzioak sortzeko balio dute.
Kontrolak erreakzio horiek kontrolatzeko balio dute: zenbat segundotan, zenbat alditan, etengabe, baldintzatuta ote dauden,…
4 // Scratch // Kodea // mugimendua, itxura eta soinua
Mugimendu, itxura eta soinua blokeak zertarako balio duten ikusiko dugu bideo honetan
3 // Scratch // Soinua editatzen
Pertsonaiak izan dezaketen soinua zelan editatu ikusiko dugu bideo honetan.
Erantzun bat utzi