Scratch tutorial berria // eragileak ezagutzen

Tutorial berria egin dugu, eragileak ezagutzeko. Matematika eragiketen emaitzak egiten ditugun programetan baldintzan jartzeko balio dute besteak beste.

 

1 // Linux terminalean kode baliagrriak

linux komandoak ikasten

5 // Scratch // Kodea // gertaerak eta kontrola

Gertaerak ditugun pertsonai edo objektuetan erreakzioak sortzeko balio dute.
Kontrolak erreakzio horiek kontrolatzeko balio dute: zenbat segundotan, zenbat alditan, etengabe, baldintzatuta ote dauden,…

4 // Scratch // Kodea // mugimendua, itxura eta soinua

Mugimendu, itxura eta soinua blokeak zertarako balio duten ikusiko dugu bideo honetan

3 // Scratch // Soinua editatzen

Pertsonaiak izan dezaketen soinua zelan editatu ikusiko dugu bideo honetan.

2 // Scratch // tankerak editatzen

Scratch-en irudiak dira programazio objektu nagusia, eta eurak sortzeko eta moldatzeko dauden baliabideak ezagutuko ditugu.

1 // Scratch // Interface-a ezagutzen

Tutorial honetan Scratch zer den ezagutuko dugu

5 // Tinkercad // Zelan partekatu diseinu bat haritulab.eus proiektu gordailuan?

TinkerCad diseinuak zelan partekatu galdetu digute eta tutorial txiki hau prestatu dugu.

4 // Tinkercad // Errealitate fisikoarekin lotuz

Tinkercad errealitate fisikoarekin lotzeko zenbait baliabide.

3 // Tinkercad // hasierako sorkuntzak

batu, zulatu, biratu,… gure formak sortzeko aukerak aztertuko ditugu

2 // Tinkercad // Pieza batekin egin dezakeguna

Aurre definitutako forma/pieza batekin egin daitekeena

Erantzun bat utzi

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude