Classes

Programazioa egin daiteke "nire blokeak" erabiltzen. Kontrola, itxura, mugimendua eta abar "nire bloke" batean sar daitezke.
Irakurri gehiago
Bideo honetan, itxura, soinua eta kontrolen bidez elkarrizketak egingo ditugu.
Irakurri gehiago
Orain arte ikusitakoarekin esperimentu txiki bat egingo dugu
Irakurri gehiago
Protoboard-a zer den ezagutuko dugu, baita multimetroa eta beste osagai batzuk. Pixkanaka-pixkanaka, boltajea, erresistentzia eta intentsitatea bezalako ideiak ulertzen joango gara baita.
Irakurri gehiago
Tinkercad zer den eta interfazearekin lehenengo harremana izango dugu tutorial honekin
Irakurri gehiago
linux komandoak ikasten
Irakurri gehiago
Gertaerak ditugun pertsonai edo objektuetan erreakzioak sortzeko balio dute. Kontrolak erreakzio horiek kontrolatzeko balio dute: zenbat segundotan, zenbat alditan, etengabe, baldintzatuta ote dauden,...
Irakurri gehiago
Mugimendu, itxura eta soinua blokeak zertarako balio duten ikusiko dugu bideo honetan
Irakurri gehiago
Pertsonaiak izan dezaketen soinua zelan editatu ikusiko dugu bideo honetan.
Irakurri gehiago
Scratch-en irudiak dira programazio objektu nagusia, eta eurak sortzeko eta moldatzeko dauden baliabideak ezagutuko ditugu.
Irakurri gehiago