Classes

linux komandoak ikasten
Irakurri gehiago
Gertaerak ditugun pertsonai edo objektuetan erreakzioak sortzeko balio dute. Kontrolak erreakzio horiek kontrolatzeko balio dute: zenbat segundotan, zenbat alditan, etengabe, baldintzatuta ote dauden,...
Irakurri gehiago
Mugimendu, itxura eta soinua blokeak zertarako balio duten ikusiko dugu bideo honetan
Irakurri gehiago
Pertsonaiak izan dezaketen soinua zelan editatu ikusiko dugu bideo honetan.
Irakurri gehiago
Scratch-en irudiak dira programazio objektu nagusia, eta eurak sortzeko eta moldatzeko dauden baliabideak ezagutuko ditugu.
Irakurri gehiago
Tutorial honetan Scratch zer den ezagutuko dugu
Irakurri gehiago
TinkerCad diseinuak zelan partekatu galdetu digute eta tutorial txiki hau prestatu dugu.
Irakurri gehiago
Tinkercad errealitate fisikoarekin lotzeko zenbait baliabide.
Irakurri gehiago
batu, zulatu, biratu,... gure formak sortzeko aukerak aztertuko ditugu
Irakurri gehiago
Aurre definitutako forma/pieza batekin egin daitekeena
Irakurri gehiago